Ett historiskt ögonblick för mig



Genom en fantastisk tjej som heter Josepha fick jag möjlighet att skapa det första eventet för Actionplant Foundation. Josepha går tredje året på Tingsholmsgymnasiet i Ulricehamn och hade valt som projektarbete att ordna en föreläsning. Det var då hon kontaktade mig. Jag föreslog att vi kunde göra det till en insamlingsföreläsning och hon nappade på idén. I söndags var det dags för föreläsning och Tingsholmsgymnasiets aula var välfylld. Totalt samlade vi in runt 14000 tror jag. (har inte fått sista siffran från Josepha ännu)

Alla pengar från bokförsäljningen gick också till Actionplant Foundation. Det känns lite pirrigt att vara igång. jag har gått och tänkt på det här hur länge som helst och nu äntligen är jag igång. Tusen tack Josepha för hjälpen.
Det här gjorde du bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0