Då var man igång då.

Har funderat ett bra tag på om jag skall börja blogga eller inte. Det som nu slutligen har fått mig att bestämma mig är tre stycken personer jag träffat på föreläsningar jag hållt senaste veckan. Alla tre har ivrigt frågat vart man hittar min blogg. Lite smickrande är det allt. Stort tack till Susanne, Elin och Henrik för att ni skapade detta beslut. (Ni vet vilka ni är.) Det känns verkligen spännande.

Har haft en sådan där dag när jag jobbat hur mycket som helst men det känns inte som jag fått gjort något ändå. I alla fall inget viktigt. Därför blir det här dagens stora grej. Lyckades dock komma hem så jag fick läsa saga för grabben. Känns fint.

Imorgon skall jag försöka lära mig att få till designen. Går tydligen att ändra rätt mycket. Tur att jag har några kompisar som är duktiga på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0