Dag 10 - New Life 101 Stark som fasen


Cykeln i vila.

Idag kände jag mig oerhört stark. Jag hade en oerhörd power i varenda litet tramptag. Jag har en backe på väg hem som är fruktansvärt brant. Skall fota den någon dag så ni fattar. Körde den i 20 km/h uppför. hehe Det märks att träningen verkligen ger utdelning. Många av de som jag känner som är bäst i världen inom träning hävdar att man har mycket på att vinna att träna minst två gånger per dag. Det verkar fungera även på min blygsamma nivå.

Imorgon skall jag ta ett tredje pass igen för att få ett högintensivt pass igen.

Undrar vart jag befinner mig på dag 101? Hur stark är jag? Vilken syreupptagningsförmåga har jag? Hur många kilon har jag tappat då? Hur låg fett % har jag? Jag blir så jäkla laddad när jag tänker på det att jag nästan känner för att gå ut och träna ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0