Dag 4 - New Life 101

Idag var jag och fick behandlingen för min fot. Enligt instruktioner innebär behandlingen att jag inte får träna idag. Däremot får jag köra på som vanligt imorgon. Eftersom jag ligger ett pass plus den här veckan kommer jag att köra tre pass imorgon för att ligga i linje med uppsatt mål. Det skall bli tolv pass i veckan. Här är jag obeveklig. Det var en oerhört smärtsam behandling men nu känns det däremot bra.

Eftersom jag inte får träna har jag passat på att fundera över träning som jag kan göra som jag pga av foten har fått avstå från. Kom upp med en hel lista med bra träningsformer som jag älskar:

Inlines, Yoga, Löpning, Innebandy, Basket, Klättra i berg och snowboard för att nämna några.

Kort sagt innebär den här dagen ett helt nytt liv för mig. Sex års begränsningar får, om man skall tro läkarna, ett eventuellt slut här! Woooooohoooooooo!

Kommentarer
Postat av: Martin Ström

Helt underbart att höra att det verkar lösa sig med din fot! Det har varit imponerande hur du hanterat detta lidande och inte låtit det begränsa dig.

2010-04-16 @ 08:02:15
URL: http://mindfulnessbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0