Dag 8 - New Life 101 Dance Aerobic

Det var verkligen ett fantastiskt pass idag. Att röra sig till musik gör mig så levande. Känns nästan som när man tränade på heltid. Det är inte mycket i livet som toppar det. Jag kände dock av lite spänningar i fötterna efteråt. Ingen behandling är fullkomlig antar jag. Håller tummarna att det bara var tillfälligt. Jag körde pulsklocka idag och såg vid ett par tillfällen att pulsen var uppe i 190 slag per minut. Då vet man att man har maxat ut. Om jag skulle löpträna har jag svårt att se att jag skulle kunna motivera mig till samma nivå. Någon sade en gång att dans inte är någon riktig träning. Det borde i och med dagens pass vara överbevisat.



Avslutade dagen med en cykeltur på 40 minuter. Det var verkligen härligt i kvällsljuset.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Helt underbart att höra & inspirerande!

2010-04-20 @ 07:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0