Dag 8 - New Life 101 Utmaxning bitte!

När jag summerade förra veckan blev jag oerhörd stolt för att jag rodde i land hela 13 träningspass. Det är ett par kliv uppåt på stegen. Dessutom tappade jag hela 3,1 kilo och sänkte fett procenten med 2%. Jag inser också att jag behöver ett par riktigt explosiva pass till i veckan. Med i bakhuvudet finns också problemen jag haft med mina fötter. Som en läkare påpekade. Belastningen minskar i takt med att jag går ner i vikt. Det säger allt. Skynda långsamt tills dess att det går att köra hårdare.

Det blir tre träningspass idag. Har redan kört en ordentlig cykeltur. Lyckades öka på hastigheten med ett par kilometer i timman så jag känner att konditionen redan har gjort ett lyft. Nu skall jag iväg och köra ett aerobicpass så det blir fantastiskt kul. Därefter blir det ett tredje pass när jag cyklar hem. En bra start på veckan med andra ord.

Sitter som bäst och arbetar med en helt ny föreläsning så det är välkomna pauser att maxa ut lite då och då med träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0