Kreativt stålbad på kontoret

Jag har enormt höga krav på nya föreläsningen. Idag resulterade detta i ett kaotiskt stålbad. På hela taget är föreläsningen färdig och repetitionerna fungerar fint men jag har ett parti som jag har ändrat säkert tjugo gånger men inget blir bra. Det kändes som att alla försök att få till föreläsningen dit jag vill går åt skogen. Jag blev riktigt missmodig. Visste inte riktigt vart jag skulle hämta inspiration ifrån.

Det fina med den här upplevelsen var att det extra sökandet resulterade i en helt ny övning som inte påminner om något annat jag sett. Känns som om jag har något helt nytt här. Skall bli väldigt spännande att se vad premiärgästerna tycker.

Nu blir det fredagsmys. Saknar Malin och våra små änglar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter spännande. Skall bli roligt att se din nya föreläsning. Är den lika bra som Lev Nu så kommer jag garanterat bli nöjd. Vi ses.

2010-04-24 @ 13:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0