Mastermind

Det är fullt upp med arbetet inför nya föreläsningen just nu. Fick till och med tacka nej till ett föreläsningsuppdrag för att säkerställa att jag hinner färdigt. Arbetet går väldigt bra och jag kommer på massa spännande saker som jag skall utsätta deltagarna för.

Dagens stora irritationsmoment är dock att saiten där alla bokningar skall ske inte fungerade som den skall. Har dessutom inte fått tag på IT företaget som gör saiten. Med nio dagar till premiären känns det lite nervigt men i ärlighetens namn också lite spännande.

Skönt att jag fick så fina dagar med familjen i helgen för nu blir det inte mycket kvalitetstid förrän efter premiären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0