TRX rockar fett!



Jörgen, min tränare, hade gått en utbildning i en ny träningsform som kallas TRX. Han berättade att han hade träningsvärk tre dagar efter passet. Då är han väldigt tränad... Hela träningsformen är utvecklad för amerikanska Navy S.E.A.L. och är ruggigt effektivt. Faktum är att man verkligen maxar ut kroppen snabbare än någonting annat jag provat hittills. Som bilden visar arbetar man med band som hänger från taket och gör sedan en uppsjö av olika övningar. Jag blev helsåld. Har en känsla att det blir träningsvärk imorgon.

Sedan bar det i ilfart väg till Göteborg för att träffa ett härligt gäng från SFG. Hade helt nytt material till den här föreläsningen så det var lite pirrigt. Fick bra respons och fina vitsord efteråt. Så jag antar att det gick vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0