Barnfritt = Extra mycket träning



Efter arbetet i studion smet jag och Malin ut och sprang tillsammans. Neo och Nomi är hos mormor och morfar över helgen så vi kan unna oss lyxen att springa tillsammans för en gångs skull. Det blev sex kilometer för mig sedan var det stopp. Jag hade träningsvärk efter gårdagens pass med Jörgen så jag fick pusha mig extra hårt. Malin däremot passade på att köra ett par kilometer till.

Det blev en bra miltid för min del trots träningsvärken. Runt timman när jag räknade som hastigast. Känns som om det bara är en tidsfårga innan jag gör milen en bra bit under timman. Ser fram emot detta.

Nu skall vi gå på bio. Sköööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0