Ett härligt dilemma!

Idag rann tiden ifrån mig och Malin. Klockan gick snabbt och vi hade bestämt oss för att träna och se på film tillsammans. När Malin drog ut på sin löpningstur tog jag hand om ungarna. Sedan var det läggdags för kidsen. Innan Malin kom hem gick jag och lade ungarna. Vi läste Bamse tillsammans. När jag låg där i sängen och myste med båda barnen blev jag allt dåsigare. Jag tappade sugen att träna och blev desto mer sugen på att gå direkt på filmen istället. Någon som känner igen sig?

I alla fall bestämde jag mig för att sitta lite grann på spinningcyklen medan vi tittade på filmen. Den där korta stunden blev nästan en timma cykel. Jätte härligt. Tror nästan det syns på bilden va?



Filmen var dessutom också bra. Det blev Änglavakt. Det fina med filmen är att den så bra gestaltar vilket stålbad det kan vara för människor att expandera sin tro. Oavsett hur stor eller liten den är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0