Fredagstrippel



Hade mitt andra träningspass med Jörgen idag. På bilden är jag helt slut. Jag tog förmodligen ut mig mer än jag någonsin gjort. Jag var lite illamående i flera timmar efteråt :) Visst låter det skönt? Det blev ett j-igt bra pass i alla fall.

Sedan var det dags för ett sista cykelpass för att komma hem till min underbara familj. Det blev tre timmar idag också. Har haft en fin träningsvecka. Imorgon blir det midnattslopp. Bra att köra slut sig dagen innan! hehe

Min gode vän Anders hade anmält sig men fick ett skumt skift så han är mitt uppe i arbetet när det hela går av stapeln. Då tänkte jag att då kör jag istället. Helt oplanerat. Har inga ambitioner eftersom antalet löptimmar är begränsade hittills. Det skall däremot bli väldigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0