Kärt möte i studion



Vi börjar närma oss slutet med inspelningsarbetet. Idag var det sångpålägg som gällde. Peder hade med sig Kerstin och Katri idag för att lägga stämsång. Katri och jag har arbetat tillsammans för sexton år sedan och har bara sett som hastigast sedan dess. Det kändes oerhört stort att arbeta i studion igen. Så mycket har hänt sedan vi sågs sist. Jag blir rörd när jag tänker på det. Inser att jag idag lever min dröm i stort sett varje ögonblick. Mina dagar är en enda lång parad mellan saker som jag älskar att göra. Jag är så tacksam för det.

Idag blev ett sånt där magiskt pass när allt bara stämmer. Tjejerna är så oerhört tighta. Fyra låtar helt klarta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0