Onsdagsträning med Jörgen



Så här ser jag ut när jag är halvnöjd. Träningen har gått riktigt bra i ett halvår nu. Har hittills inte tränat mindre än fyra pass någon vecka. Vanligare är det att jag ligger runt 5-10 träningspass per vecka.. På så sätt är jag riktigt nöjd. Jag känner mig starkare och mer uthållig än på många år. Däremot hade jag nog förväntat mig större utdelning. Ett gammalt klassiskt sätt att bli demotiverad på. :)

Det har nämligen inte hänt så mycket på vågen sedan en bit in på New Life 101. Det har inte varit högsta prioritet men så här ett halvår senare börjar jag känna att jag borde ha åstadkommit mer.

Har pratat med flera experter och alla är inne på att jag skall äta mer och oftare. Tycker att jag äter en hel del som det redan är så jag är ännu inte övertygad. På så sätt var det lättare när jag körde vegan-stilen. Då kunde jag gå ner i vikt oerhört lätt. För att få det hela att fungera håller jag i alla fall på och experimenterar en hel del. Den som söker han finner.

Så bilden är tagen i ett tillstånd av halvnöjdhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0