Utvecklingsdag med Actionplant

Idag var det dags för ännu ett möte med alla härliga coacher i Actionplant. Det är så kul varje gång vi träffas. Teamet blir dessutom starkare för varje gång. Idag hade vi dessutom glädjen av att ha Noomi Tedenljung på plats för ett inlägg. 

 

Noomi föreläste om projicering. Tyvärr kunde jag inte vara med för jag lyckades inte fixa barnvakt till hela dagen. Fick avvika efter en halvtimma.



Tog också en bild på Robban när han visar en applikation på sin dator. Visst ser han mallig ut när han har ett helt gäng med coacher runt sig.



Längtar redan till nästa gång vi skall samla ihop teamet. Jag känner mig verkligen välsignad att ha förmånen att omge mig med så många fantastiska och genuina människor. Det finns så mycket passion, kärlek, vilja och framåtanda i den här gruppen. Actionplant rocks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0