Vad sägs om en ny Actionday?

Så var det dags för en Actionday igen. För er nytillkomna läsare är det ett begrepp som jag använder när jag försöker få in så mycket träning på en och samma arbetsdag som möjligt. Idag kan jag konstatera att det blev hela fem pass.

1 Cykel till jobbet. En 45 minutare i kraftig motvind.



Pass 2: Idag stod det coaching på programet. En av de jag coachar var väldigt sugen på en promenad. Vi skulle snacka hälsa idag så det passade alldeles utmärkt.

Pass 3: Löpning i Annelundsparken. Det blev 8 kilometer idag på en riktigt bra tid. Hade det inte varit för att jag hade en tid att passa så hade jag kört ännu mer. Jag var oerhört pigg i benen idag. Skööööönt!

Pass 4: Behövde göra lite inköp varför jag cyklade iväg till Knalleland en sväng. Sedan blev det en promenad i stan för att köpa fika till kvällens möte med BTC.

Pass 5: Skall jag snart påbörja. Det blir cykel hem igen.

Jag känner mig så oerhört laddad så jag vet inte vart jag skall ta vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0