Julträff med coacher och föreläsare

I fredags var det dags för den årliga träffen med coacher och föreläsare. Det är Olof Röhlander som har godheten att arrangera det hela. I år var flera av mina förebilder med på plats. Bland annat fick jag ett snack med Kaj Pollack.



I år hade Olof ordnat en liten kul panel som svarade på frågor. Från vänster till höger ser vi Nina Jansdotter, Kaj Pollack, Elisabeth Gummesson, Rickard Olsson och Bob Hansson. Under kvällen fick jag flera bra snack med många härliga kollegor.

Särskilt värdefullt måste jag säga mötet med Nina Jansdotter var. Jag har alltid beundrat hennes förmåga att arbeta med media. Eftersom det har varit mitt fokus under hösten passade jag på be om några tips. Nina var väldigt generös med att dela med sig och jag fick till och med svar på ett par mindre detaljfrågor. Heja Nina! Grymt tacksam är jag för det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0