Vilken toppen dag!



Den här dagen har jag väntat på hela veckan. Det har varit långa dagar med föreläsningar och sena kvällar den här veckan. Idag var första dagen som jag hade morgonföreläsning. Fick gå upp kl 5:00 för all del men det var det värt eftersom det innebar att jag skulle kunna hämta ungarna på dagis redan kl 15:00.

Föreläsningen var på engelska idag och gänget var VDar och chefer från fyra olika bolag som nu gått samman till ett enda bolag. Har märkt något mycket märkligt på senare tid. Jag får avsevärt högre betyg när jag föreläser på engelska. hehe. Vad kan det bero på?

När jag väl hämtade barnen hade jag laddat med pulka och bobb för lite härlig utomhusaktivitet.



Nomi tyckte det var jättkul att åka pulka.



liksom Neo!

Skönt att få en lång veckodag tillsammans med barnen. Hösten har verkligen inneburit en utmaning i att balansera familjeliv och karriär. Jag har haft fler föreläsningar än någonsin tidigare under en och samma säsong och samtidigt går mina andra verksamhetsgrenar jättebra. Känns därför extra viktigt att ta sig tid och vara med fru och barn regelbundet. Har kollegor som har havererade familjeförhållanden som en följd av alltför stort fokus på karriären. Sådan är inte jag. För min del har istället träningen blivit lidande. Inga två träningspass om dagen här inte. Snarare två i veckan. Just nu drömmer jag om att maxa ut med träningen en vecka igen.

Mums vilken härlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0