Dag 83 - New Life 101 Det hetaste träningspasset i mitt liv.



Jag och Malin var och hälsade på brorsan och hans familj nere i Varberg. Rediga som vi var passade vi på att springa ett pass. Säkert 40-50 grader i solen. Det var inte så skönt när vi var ute men det kändes riktigt bra när vi var färdiga.

Det är så bra att ha Malin och springa med för hon är en utmaning för mig. Än så länge :) hehe.

Första gången jag konstaterade att Malin ger mig en ordentlig match kändes det inte lika kul. Vet inte varför. Jag lägger ingen prestige i det eller har någon konstig uppfattning att männen skall var bättre eller nåt. Det bara kändes konstigt. Normala fall brukar jag gilla när folk är bättre än jag eftersom jag då vet att jag kan få ut något av dem. Så vad var skillnaden? Det kan vara så att jag har tränat så intensivt i flera år nu. Malin har också tränat men kanske inte lika fanatiskt som jag. Kanske ville jag nog vara bättre än så här just därför.
Jörgen min tränare menade att det beror på vilken typ av träning man kör och där ligger Malin långt före mig. Hon brukar springa när hon tränar och jag brukar göra allt utom och springa.

När jag väl blev medveten om fenomenet så blev allt bra. Heja Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0