Dag 86 - New Life 101 Vardagskondition.

Bredbandet nere. Inlägg publicerat i efterhand:

Idag blev det en hel del vardagskondition. Har svårt att lämna familjen för träning och jag lade särskilt fokus på att få in rörelsemoment i varje situation. Med en fyra årig kille är det väldigt enkelt. :) Vi busar och stojar och lever på. Jag blir helt svettig och det är bra antar jag. Skall försöka ta ett par bilder på några nya övningar i funktionell träning som jag och Neo har kommit på. Det hela går till så att jag använder Neo som träningsredskap. Vikt ca 18 kilo. Sedan gör vi allehanda moment. Vi har uppfunnit både rygg och mag träning. Konditionsträning och axelövningar.

Det svåra med den här typen av träning är att det känns som om jag fuskar. Jag upplever det exemepelvis väldigt svårt att mäta ett sådant pass. Det är skillnad om man är på gymmet eller sitter på cykeln. Roligt är det i alla fall.

Jag och Malin kör vidare med bra kost. Idag längtade jag däremot oerhört mycket efter godsaker. Som tur var blev vi bjudna på grillning hos min mamma. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0