Dag 96-99 New Life 101



Dag 96 och 97 innebar ingen träning alls :) Hur kul vi än har haft tillsammans med familjen så kändes det helt fel att inte ha något aktivt pass. Därför kompenserade jag med ett rejält Yoga pass dag 98. Det blev lite av en triumf eftersom yoga är något jag undvikit pga foten tidiagare. Jag körde ett pass och det fungerade jättebra. Kände dock att smidigheten kunde vara bättre. Har byggt en hel del muskler under våren och helt klart har mjukheten i kroppen tappat proportionerligt med den större muskelmassan. Skall köra ett yoga pass på onsdag igen. Härligt.
Dag 98 har jag haft en sådan grymt intensiv träningsvärk så jag har avstått all träning. Detta bevisar återigen tycker jag vikten av varierad träning. Jag känner mig i ganska bra form nu faktiskt men den unika träningen som yogan innebar resulterade alltså i träningsvärk.

På bilden har jag och Neo för övrigt byggt en kulbana som är högre än Neo. Han var salig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0