Härlig träff med Christian Wass



Idag kom Christian Wass och hälsade på för en lunch. Christian är inte bara en väldigt god vän utan också en väldigt unik och mycket bra föreläsare. http://www.christianwass.se  Får du chansen att se en föreläsning med honom en gång så ta den! Han har en helt egen stil och berör på djupet på ett sätt som jag uppskattar mycket.

Vi fick ett väldigt bra samtal om allt mellan himmel och jord och det kändes väldigt bra efter ett par timmar tillsammans. Det jag uppskattar mest med Christian är att han är en god människa och väldigt äkta. I den här branschen stöter jag då och då på personer som har svårt att skilja på varumärket och personen.  Med andra ord så får man aldrig igång någon ärlig dialog utan bara en massa låtsasfraser som låter bra. Sådant har jag väldigt svårt för.
Därför får vi väldigt bra samtal eftersom jag slipper en massa sånt.

Vi bestämde att vi skall ses på semestern en sväng med våra respektive och ungar med. Håller tummarna att vi får till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0