När jag gräver guld i USA!

Det börjar dra ihop sig för en turné i USA igen. Har föreläst på ett antal företag där genom åren men har haft reseförbud under tiden som Nomi har varit liten. Nu däremot är all systems go. Har haft ett par samtal med min agent USA om företag som kan vara intressanta. Skall bli kul att komma tillbaka igen. Glömmer aldrig första föreläsningen i Sverige efter förra turnén.

 I USA kan man som bekant konsten att verkligen maxa. Det gjorde att jag snabbt anpassade mig till en publik som är lite mer öppen för detta än vad vi svenskar är. När jag väl kom hem till Sverige igen körde jag en föreläsning för SKTF i samma anda som jag gjort i USA. Betygen blev för all del väldigt övertygande men jag kunde läsa i ett par utvärderingar att det var lite "för amerikanskt"! Under det senaste året har jag dock utvecklat en retorik för att kunna öppna upp publiken mer så att vi kan maxa men det kunde jag inte då.

Nedan finns en bild på Silver Bullet, en av världens bästa Berg-o-Dalbanor om du frågar mig. Har jag tur så blir det Los Angeles och då blir det ett besök på Knotts Berry Farm där just Silver Bullet är en av höjdpunkterna.



Åååå jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0