Varberg med gänget

Var i Varberg med Neos dagiskompisar och mammor. Härligt värre. Det blir så härlig energi när barn är tillsammans. De kan verkligen bygga upp en i det närmaste elektrisk laddning tillsammans. Det blir aldrig långtråkigt då. Skönt för Neo att hänga med lite jämnåriga också.



En helt korrekt iaktagelse att jag har den tomma platsen vid barnbordet. :) Vi hade livliga samtal om meningen med livet, Jedikraft, LEGO och vilka djur som är snabbast.



Till alla barns förtjusning tog vi tåget till och från Varberg. Att åka tåg är ett stort äventyr när man är fyra år.



Det blev en lång promenad från Varberg C till Apelviken.

Apelviken sägs vara en av de bästa stränderna i Sverige. De som sitter i juryn för att bestämma detta måste vara helt nerknarkade. Att gå i en sörja av tång och brännmaneter en halvkilometer ut i vattnet för att komma till ett någorlunda baddjup är i alla fall inte min definition av ett perfekt bad. Då väljer jag hellre Vätterns härliga vatten.

Tur att det var så mycket härliga människor med annars hade jag nog blivit negg.



Nomi och Jasmin spelar fotboll. Visst är dom söta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0