Actionplant på jobbmässa!



Hade det stora nöjet att representera Actionplant på jobbmässan idag tillsammans med Anna Ruttledge. Anna är verkligen en coach som jag högaktar. Hon är inte bara extremt duktig i det hon gör utan hon har också ett stort hjärta och ett enormt engagemang. Trots att vi träffats en hel del senaste halvåret var det första gången vi fick chans att prata med varandra idag.

Det var många som trots vädret letade sig in på mässan och det kändes som vi fick fin respons hos de vi samtalade med. Träffade på några som varit på mina föreläsningar under året. Dessutom fick jag en stor kram av en av dem. Sådant värmer alltid extra. Jag blir verkligen varm i hela kroppen när någon har lyssnat och gjort något med det som jag föreläser om. Jag är extremt ödmjuk för min ringa insats i det hela men att få ha varit med och så ett frö och sedan få höra om den tillväxt som skett är alltid jättekul. Det är då mitt liv på allvar känns värt att leva. Jag är grymt tacksam för att jag har fått möjligheten till detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0