Dag 52 New Life 101 Pain, pain, pain

Har haft ohyggligt ont i knät idag. Åt ett par värktabletter för att klara av dagen idag. Det är alltid med blandade känslor som jag stoppar i mig medicin men idag fanns det inget alternativ. Jag klarade inte av att hålla fokus på dagens uppgifter på grund av smärtan. Det är inte första gången jag har haft ont i knät. Ofta kommer det när jag leker för mycket med Neo på knäna. Det fina är att det oftast har gått över väldigt snabbt. Om smärtan lagt sig något imorgon skall jag träna åtminstone ett pass armcykel. Häng i Jesper. Skynda långsamt.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Hoppas ditt knä snart piggnar till! Ska boka in den 17 Juni på Grand tillsammans med min kollega!

2010-06-04 @ 12:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0