Dag 57 - New Life 101 Träning igen

Denna veckas vägning resulterade i en viktuppgång. 97 kilo visade vågen. Normala fall hade jag säkert blivit sur över det här men i mitt nya liv med all träning så inser jag att det här bara beror på att jag inte har rört mig så mycket på grund av mitt onda knä. Att det dessutom blev en hel del grillande i helgen gjorde säkert sitt till :) Vad jag försöker säga är att jag älskar mitt nya liv mer och mer för varje dag.

Idag var det ösregn så det var en fantastisk dag att börja cykla igen. Faktum är att jag var alldeles överlycklig över att knät var helt så jag tänkte inte på att det regnade. Det var först när jag kom till kontoret som jag insåg att jag var helt plaskvåt. :)



Tog den här bilden när regnet lugnade sig lite. Nu är det snart dags för pass nummer två och kan konstatera att himlen är klarblå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0