Dag 60 - New Life 101 Idag behövdes disciplin

Lyckades träna hela tre pass idag. Spenderade två timmar på cykel utomhus i regnet. Regnet öste ner när jag cyklade hem. Då känner man tydligt att man vill brista ut i sång och sjunga Singin' in the rain! :)



Någon tycker att det kanske verkar lite bökigt att cykla i regnet en timma och sedan komma plaskvåt till jobbet. Man kan väl säga att det inte kräver något direkt genidrag att räkna ut att det är bra att ha åtminstone ett torrt ombyte på kontoret. För min del har jag dedikerat en hel hylla för ombyteskläder. Där finns alltid ett par extra träningskläder, ombyteskläder och kläder för olika väder. Aldrig skall jag kunna använda ursäkten: Ehh, jag har inga kläder med mig...



Körde dessutom personlig träning med Jörgen idag. Då vet man att det blir träningsvärk imorgon. Vi maxade rätt rejält idag. Jörgen var uppenbarligen nöjd för han kom förbi med en smoothie när jag satt i Jacuzzin efteråt. Blev inte mycket till bild men jag kan intyga att det var en skön femtonminutare i det varma vattnet och med en smoothie på lite härliga bär och frukter. I like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0