Dag 62 - New Life 101 Att våga eller inte våga

Bestämde mig för att avstå från träning helt idag. Jag kände av lite grann i hälsenan. Säkert ingenting att oroa sig för men under sex års tid har den här typen av signaler, pga träning, lett till 10-12 veckor på kryckor. Bestämde mig därför att ta det säkra före det osäkra och därför avstå från träning. Håller tummarna att det var falskt alarm.

Läste för skojs skull igenom bloggen och märker att det är en handfull gånger som jag har haft den här typen av signaler. Då har det ändå bara gått 62 dagar... Drar slutsatsen att jag fortfarande måste ha försiktighetsradarn på men kan också stolt konstatera att jag inte har haft några nämda avbrått i träningen just därför. Jag är på rätt väg och det känns så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0