Dag 67 - New Life 101 Busy day

Idag var det två föreläsningar som gällde. Svårt att få ihop träning då med åtta timmar på tåg dessutom. Fick till en promenad i Alingsås i alla fall innan jag skulle på tåget mot Stockholm. Sedan fick jag rusa till tåget mitt på dagen. Med tanke på hur jag fick råspringa så blir det en liten bonuspoäng för det här. Idén var också att jag skulle träna ett tredje pass efter föreläsningen på Onyx men där uppstod ett problem i min plan. Gymmet stängde nämligen exakt när vi slutade föreläsningen. Det fick bli en kort sväng på spinningcykeln hemma istället.

Är inte helt nöjd med den här typen av "fusk" träning. Även om jag för all del rör på mig och efter bästa förmåga försöker hitta träningstillfällen in emellan så är det inte som de riktiga passen. Försöker dock att tänka att bara attityden och ambitionen att vilja skapa träning ändå är beundransvärd. Skall försöka maxa rejält nu när vi går in i sommarsäsong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0