Dag 68 - New Life 101 A hard time

Två stycken föreläsningar även idag sedan ilfart hem för att hinna träffa Malin. Fick dock till en timma träning på morgonen. Jag var så j-la osugen som man kan bli på att sätta mig på cykeln imorse. Fem minuter in på cykelpasset kunde jag inte fatta hur jag kunde vara så osugen. Visst är det häftigt!

Eftersom Malin åker till London med jobbet fyra dagar ville jag umgås med henne och avstod från en andra träning idag. För er som minns hur hårt jag pressade mig förra gången hon reste har jag bestämt mig för att ta det mer sansat den här gången. Jag var nämligen mentalt helt slut efter tolv dagar. Inte värt det. Däremot skall jag träna så mycket det går men barnen skall få avgöra hur stora de möjligheterna blir.

Det blir åtminstone lite kvällsspinning när ungarna lagt sig. Var så säker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0