LIBRO Gruppen är sköna lirare!



Anlände exakt på slaget för att vara med på lunchen på LIBRO gruppens konferens. Satt och språkade med ett gäng säljare och kände med en gång att de var på hugget. Efter lunchen blev det trettio minuter ekonomisk rapport och sedan var det dags för två timmar motivation och inspiration. Flera i gänget var på hugget och jag tycker att vi fick ett par go'a timmar tillsammans och utvärderingarna visade samma.

Det blev inte all-time-high idag men ändå långt över snittet. Normala fall brukar jag kartlägga trenden årsvis men pga utvecklingen under våren så kommer jag nu att köra halvårs vis. Det stora antalet föreläsningar som jag gör nu till skillnad från tidigare år gör också att underlaget från ett halvår blir mer relevant än det hade varit för två år sedan. Stay tuned!

Väl tillbaka på kontoret hade jag fått två stycken mail från föreläsningsuppdrag från förra och förrförra veckan med en massa härliga ord i. Det känns som om jag har hittat något nu på sistone i mitt föreläsande som jag inte har haft tidigare. Helt klart på rätt väg. Sedan rev jag av en 30 minuters föreläsning för coachkollegor ursnabbt på U2 Företagscenter och därmed var veckan slut.

Bra Jesper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0