Dag 19 - New Life 101 Back at the ranch



Skönt med en normal dag med träning igen. Läste att en av mina förebilder inte gillade det här med matlådor. Jag är nog precis tvärtom i det avseendet. När jag äter ute upplever jag alltid att det är oerhört komplicerat att få det exakt som jag vill ha det. Kan vara inbillning men jag upplever att salladen på restaurangen smakar konstigt också. Ett sånt här tråg brukar jag ha med mig varje dag för att säkert få i mig lite riktig mat.

Idag blev det två träningspass. Först personlig träning med Jörgen. Hade minskat rejält i fettprocenten. Fortfarande rätt högt men som bekant är inte det viktigaste där du är utan i vilken riktning du färdas i.



Fick tummen upp av Jörgen för mina stronga insatser med New Life 101.



Det andra passet var också skönt. Det blev en ordentlig cykeltur i perfekt väder. 10 grader och mulet utan nederbörd. Perfekt att inleda ett valborgsmässofirande på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0