Dag 29 - New Life 101 Magic Monday

Idag blev det två ordentliga cykelpass. Eftersom det var oerhört vackert väder idag blev det sköna naturupplevelser. En sak som jag har lagt märke till är att vi cyklister verkligen känner årstidernas skiften på ett sätt som man inte gör om man kör bil till och från jobbet. Genom att cykla känner man bokstavligt talat varje liten förändring i naturen. Har lagt märke till nya lukter i stort sett varje dag jag cyklat. Sakta men säkert känner jag också våren ta ett allt stabilare grepp om temperaturen. I värmen är det stundom riktigt varmt.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Ja visst e´det hrligt att vara ute i naturen och röra på sig, det märkte jag i morse med när jag tog ett morgonpass i löpträningen....

Förresten gick vårruset igår alldeles toppen, sprang mina 5 km på 23 min, det var väl helt ok?

Kul, att läsa din blogg, den inspirerar mig verkligen!

2010-05-11 @ 11:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0