Dag 41 New Life 101 - Stillasittande lördag

Hade träningsvärk i hela kroppen idag efter bodypumpen. Coolt att se hur olika typer av träning påverkar kroppen. jag bedömer att jag så här 41 dagar in i mitt nya liv är relativt vältränad och ändå kan jag skapa träningsvärk. Det visar verkligen hur viktigt det är att variera träningen. Hur vanligt är det inte att man hittar sitt sätt att träna på och så kör man det år ut och år in? Det lär bli Bodypump igen. Var så säker.

Lyckades dock få till en promenad med Kidsen och Malins föräldrar. Skönt. Imorgon (söndag) skall jag träna långt spinningpass. På så sätt kan jag avsluta den här veckan med nio träningspass. Vilket känns grymt bra med tanke på den extraordinära situation jag nu lever under. I mitt gamla liv hade det varit en tillräcklig ursäkt att inte träna överhuvudtaget. Riktigt bra jobbat Jesper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0