Dag 41 - New Life 101 Stillasittande lördag

Hade grym träningsvärk idag från bodypump passet. Tog en lättare promenad med kidsen och Malins mamma och pappa. Kändes som om det räckte mer än väl. Känns som om det får bli mer bodypump eftersom det angriper musklerna på ett helt annat sätt än min ordinarie träning. Skall köra pump i veckan som kommer nu med. Dessutom blir det ett extra långt spinningpass imorgon när jag kommer hem. Jag har sju träningspass i hamn den här veckan. Skulle kännas bra med två pass till.

Det innebär i så fall att jag inte når upp till uppsatta mål men med den extraordinära situation jag nu har är nio pass grymt bra ändå. I mitt tidigare liv hade jag nog helt avstått från träning under den här tiden som Malin är borta i Kina. Mycket starkt jobbat Jesper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0