Dag 46 - New Life 101 - Jag gjorde det!

Med nöd och näppe skrapade jag ihop en timmas träning idag. Jag är trött idag. Att ta hand om barnen och ge 100 % på jobbet och dessutom lyckas med att skapa ett nytt liv kräver sin man. Jag är jättestolt över att jag upprätthållit träning under tiden som Malin varit borta. Skönt att hon kommer hem imorgon. Jag kan inte se att jag skulle kunna fortsätta så här någon längre tid. Jag besitter inte den kapaciteten ännu. Däremot har varje dag inneburit steg i att effektivisera och hitta nya vägar. Jag har lärt mig oerhört mycket under den här tiden.  Dessutom har jag hållit humöret uppe. Vet inte om det är så för dig men för mig är det så att när det är mycket så har jag lätt för att glömma av att njuta av allt som händer. Det kan kännas lite påtvingat när man rör sig från en uppgift till en annan utan att få hämta andan. Under de senaste veckorna har jag verkligen varit mycket lycklig trots fullt schema dygnets alla vakna timmar.

Tack för alla insikter
Tack för att jag fick den här utmaningen.

Jag gjorde det!

Bra gjort Jesper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0