Dag 48 - New Life 101 Lördagsmys!

Nu när Malin är tillbaka kan jag verkligen på allvar maxa ut. Inte för att jag fallerat när hon varit borta men rent mentalt kan jag ha en aggresivare inställning till träningen. Började lördagen med att ställa klockan tidigt för att ut och köra dagens första pass. Det var regnigt och disigt men ändå en riktigt skön maj morgon.



Härligt med skogsvägar!



Lyckades dessutom ta den här bilden i 23 km/h. Det låter coolare än vad det är faktiskt. Märker att snitthastigheten till och från jobbet ofta ligger runt 30 km/h. Undrar vad elitcyklisterna håller för hastighet i ett tempolopp? Minst det dubbla kan jag tänka mig.

Efter dagens heldagsutbildning var det dags för hemresa.



Klarnade dessutom upp på kvällen så vi tog en tredje cykeltur med familjen. Jag har cykelvagnen med kidsen i. Oerhört bra träning. Som att vrida upp spinningcykeln på fullt fast bättre. Jag menar man är uthomhus...



Med andra ord tre träningspoäng idag. Cirka tre timmar på cykel. Bra jobbat Jesper. Skönt också när jag kan involvera familjen för då får jag ihop två flugor i en smäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0