Gestalt-terapi mästaren



Nomi satt och plockade med lite saker och fick fram min plånbok. Jag står och håller på med disken. Rätt vad det är hör jag henne gråta högljutt och hon skriker Mammmmm-mmmmmma! Det går inte ta fel på att hon saknar sin mamma. En lång stund är hon otröstlig tills jag kommer på en sak. Jag säger åt henne att pussa mamma. Det gör hon. Det känns som hon verkligen kan associera mamma genom att pussa på bilden. Hon skrattar och pussar och skrattar och pussar i säkert tio minuter. Gestalt-terapi är inte fy skam!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad gulligt!

En helt underbar bild på Nomi!

HJoppas barnen piggnar till och krya på sig...Har en aning träningsvärk men jag e´knåpp är redan anmäld till Göteborgsvarvet 2011 och dags fr träning idag igen! Visst e´människan otrolig! Ha det gott med din familj och tack för en underbar blogg! Kram!

2010-05-24 @ 10:51:52
Postat av: Malin

Åhhh!!! Lilla pluttan! Gissa om jag saknar er! Puss puss

2010-05-24 @ 16:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0