Pappa i världsklass



Det skall bli så himla kul att träffa barnen lite mera. Det har varit en fantastisk vår för mig med mängder av föreläsningsuppdrag och konsultuppdrag. Dessutom premiär för två nya produkter och en hel del annat spännande. Det har med andra ord blivit något färre timmar med fru och barn än vad som jag tycker är optimalt.

Malins resa till Kina kunde inte komma mera lägligt. Maj är en relativt intensiv månad för mig men det är ändå betydligt mer balanserat än tidigare månader i år. Har lyckats få till det med barnvakt och passning då jag inte har möjlighet och lyckats boka om ett par föreläsningar för några av mina kunder för att det skall passa även min agenda. Nu är jag verkligen redo för två veckor av mycket kvalitetstid med barnen. *I LIKE*



Nomi är fortfarande febrig men vi var ute lite idag i alla fall. Det gör verkligen ont i mig när barnen är sjuka. Man önskar ibland att man kunde ta lite av deras smärta. Fast jag brukar tänka bort det med att det är ett bra sätt för dom att lära sig att vara tacksamma för sin hälsa. Det är lättare att värdesätta att man är frisk när man har upplevt hur det är att vara sjuk... tror jag i alla fall.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0