Planering über alles!



Min fru skall åka till Kina i två veckor. Skall bli mycket spännande att anta utmaningen att lyckas med barn, hushåll, karriär, träning och personlit utveckling. Lyckas jag med det här så är jag verkligen Pappa i Världsklass. Har kollat runt lite bland vänner och kollegor och det finns inte någon som har ustatt sig för något sådant. Jag har ett par föreläsningar som kräver sena kvällar och då får min kära mor rycka in. Annars ligger uppdragen lyckligtvis placerade lokalt och dagstid varför jag borde klara av hämtning och lämning på dagis. Utmaningen blir istället hur jag skall pressa in minst två träningspass om dagen och samtidigt njuta fullt ut?

Har suttit ett par timmar och gjort detalj planering för alltihopa. Jag är så nyfiken på att se om schemat håller. En kompis på kontoret sade att om man är ute mycket med barnen så stökar de inte till så mycket i hemmet. Tyckte det var en fantastisk idé!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du kommer att fixa det galant!

2010-05-14 @ 22:18:16
URL: http://myshosmalin.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag tvivlar inte ens sekund på att du klarar det! Kan dock tänka mig att det blir ovanligt lite "egen tid", men det är ju bara tillfälligt!



Kram and enjoy!

2010-05-15 @ 08:17:58
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0