Uppdrag för Migrationsverket



Lämnade ungarna hos mormor och morfar för att kunna få till det med ett uppdrag jag har imorgon. Det blir en föreläsning för Migrationsverket med titeln Frigör din inre styrka. Det kommer bli bra. Jag är väl förberedd och inläst på vad jag skall göra. 

Skönt att mormor och morfar kan rycka in. Relationen mellan mannen och kvinnans föräldrar brukar i film beskrivas som svåra och frostiga. Det är alltid en massa trassel och invecklade förhållningssätt. Så är det inte för oss. Jag känner verkligen att jag har jordens bästa svärföräldrar. Inte bara jag som tycker så förresten. Ungarna älskar att var hos dom också. Jag vet dessutom att de är i bra händer så jag kan tryggt fortsätta färden mot Västerås.



Visst är hon rätt lik mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0