Zetup kan sin sak! Live with passion!



Uppdraget för Zetup idag blev något alldeles extra. Något som gjorde intryck på mig var att ett av deras ledord var PASSION. I dagens samhälle ett rätt vågat ord. Alla vill känna och uppleva passion skulle jag gissa men att däremot leva passionerat är något helt annat. Jag har dessutom träffat på en hel del företag som har jättefina värdeord men däremot inte lever efter dom.

Med Zetup var det däremot annorlunda. Att passion genomsyrar företaget blev uppenbart redan vid första kontakten med företaget. De har visat ett oerhört engagemang mot mig som föreläsare och månat om mig i alla avseenden. Det är inte helt ovanligt att frågan om att få vara med på middagen efter en konferens ställs. Det här var däremot första gången som någon frågade om min fru ville följa med. Dessutom ordnade man med hotellrum åt oss bara för att vi skulle kunna vara med och partaja lite. (Kanske skall säga att uppdraget var i Göteborg...)

Väl på plats träffade jag övriga personalen och känslan fanns där hela dagen. Själva uppdraget blev lyckat tycker jag. Fick många fina kommentarer efteråt och sådant värmer alltid.

En stor eloge till Erika, Mats och Pål och tack för en minnesvärd dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0