Belöningen för höstens hårda träning

Kan konstatera att jag återigen är nere på en anständigt vikt efter den fortfarande helt oförklarliga viktuppgången i sommar. Det känns bra. Jag hade långt innan dess bestämt mig för att dricka en Coca-Cola på planet när jag skulle till USA. har inte rört en läsk på säkert två månader och det är historiskt för att vara mig. Du får skratta eller gråta men så är det.



Det har varit en morot under två månader nu. Så hur smakade det då? Ehh, inget vidare faktiskt. Karin Haglund sade en gång att när man tar bort sockret en tid så har det en kemisk smak när man provar igen. Så var det nu. Det smakade OK men inte himmelskt som jag hade föreställt mig. Fast det var kanske rätt bra, eller hur?

Det som jag häpnades över mer var att de visade filmen Knight and Day på flyget. Grymt bra film för övrigt med två av mina favvo skådespelare. I filmen sker det nämligen en kraftfull crashlandning. Känns som dumma associationer att skapa på ett flygplan va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0