Boston here I come!



Idag flög jag till Boston. Det var som att flytta en hel årstid på två timmar. Från sommar till höst. Efter vad jag har hört så blir det ännu en årstid om ett par dag när jag är tillbaka i Sverige. Såg bilder på ungarna när de gjorde snögubbar. Coolt.

Imorgon väntar höjdpunkten på den här resan. M.I.T. Massaschusetts Institute of Technology. Världens mest välmeriterade universitet med över 63 nobelpristagare bland eleverna. Jag känner mig oerhört väl förberedd. Engelskan sitter väldigt bra och materialet också. Efter mötet på Lake Nona fick jag dessutom se att en del inte fungerade men det är fixat nu. Imorgon gäller det. Det här blir mitt livs uppdrag. Helt klart.

Nu skall jag sova för jag är helt slut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0