En dag på Universal Studios



Tog en heldag ledigt på söndagen och passade på att åka deras nya berg-o-dalbana. Hollywood Rip Ride Rockit.
Hyfsat brant uppförsbacke! En riktig höjdare faktiskt. Perfekt balans mellan längd och intensitet.

Kollade dessutom in Harry Potters slott och hamnade mitt i en dansuppvisning.



Så här ser jag ut tillsammans med eleverna på Hogwarts.



Det var oerhört skönt att vara själv en hel dag. Trots att jag reser själv så har det varit en intensiv vecka med en hel del möten och arbete. Den här dagen var verkligen välbehövlig. För imorgon smäller det på allvar. Då har jag två stycken föreläsningar och dessutom kommer en agent och tittar. Jag skall göra mitt allra yttersta. (Som vanligt med andra ord:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Miss you!!!!! Puss

2010-11-08 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0