En vecka i 200 km/timman.

Det är en intensiv vecka full av föreläsningar den här veckan. Körde den första igår för ett härligt gäng i Göteborg.



Tror att de var nöjda för när jag skulle gå fick jag frågan om jag ville vara med på ett par av deras mässor nästa år. Det ville jag ju självklart. Jag kommer vara i gott sällskap i så fall. Vad sägs om Mark Levengood och Malin Berghagen som några av de mer kända namnen?



Idag var det sista Lev Nu föreläsningen för säsongen också den i Göteborg. Idag var det lite extra pirrigt dels eftersom vi anlände så sent pga halkan och dels för att vi skulle spela in delar till min nya film. Det var dock ett härligt gäng som jag mötte och de var på hugget. Ögnade igenom utvärderingarna som hastigast och det såg trivsamt ut. En hel del fullpoängare.

Vill här lyfta fram en mycket god vän och kollega som ställde upp och gjorde det möjligt att få till det här resultatet. Robert Palotas såg till att parkera min bil så att vi sparade några minuter. Han var dessutom med och möblerade iordning lokalen och presnterade mig. Jag är så grymt tacksam att ha så mycket bra folk omkring mig.

Marianne fick en lång dag idag eftersom vi körde fullt pass på kontoret innan vi åkte. Sedan var hon med hela kvällen. Vilken tuff arbetsgivare jag är :)

Skönt att ha sällskap i bilen. Det blir ett par hundra mil den här veckan. (För ovanlighetens skull) Jag föredrar tåg... Däremot ligger föreläsningarna så dumt till att det inte finns någon möjlighet att få ihop det med tåg. Det är fyra föreläsningar kvar den här veckan! Känns konstigt att komma hem när hela familjen lagt sig och smita ifrån hemmet innan de har vaknat. Nästa vecka blir än mer utmanande för då åker Malin till Kina och jag skall få ihop både ungar och föreläsningar. Det är sånt som gör livet spännande! Mums!




Kommentarer
Postat av: Modesty

Tack för en härlig föreläsning! Mycket tänkvärt som man får fortsätta med!

Kram & lycka till!!! :)

2010-11-24 @ 02:09:39
URL: http://modesty006.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0