Intervjuad av Erica Johansson

Man kan ju tycka att det skulle vara tvärtom med tanke på alla de intervjuer jag gjort av människor som presterar på topp. Idag blev det alltså tvärtom. Det kändes i alla fall rätt OK. De senaste intervjuerna har jag varit rätt sur på mig själv eftersom jag tycker att jag har fått fram så dåliga svar. Det kändes bra idag. Ungefär som om jag tagit ett steg i rätt riktning.

Erica är som bekant en av Sveriges stora namn inom friidrott i modern tid. På wikipedia ser du en diger lista av placeringar. Den hetaste, som jag ser det är, Europamästare i längdhopp. Fick några kniviga frågor. Exempelvis: Hur långt hoppar du i längdhopp? Ja, vad svarar man på det. Vet att jag hoppade 4,80 när jag gick i gymnasiet. Så jag drog till med 5 meter. Genom en snabb kalkylering att jag aldig tränade när jag gick på gymnasiet och att jag i år har tränat ett par hundra träningspass. Får ta och kolla det någon gång.

Syftet med intervjuen är en promotionfilm för Talarkompaniet. Skall bli kul att se det färdiga resultatet. Jag är så grymt imponerad av Talarkompaniet. Det var inte länge sedan vi sågs första gången och vårt samarbete har gått i ett rasande tempo. Jag är glad över det förtroendet som jag har fått. Skall leverera, jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0