Kärt återseende på Siemens.




Har gjort en hel del jobb för Siemens nu. Det är dessutom andra gången jag kör ett pass för dom i Florida. Det var några kända ansikten i publiken. Däribland Don Moore. Han skrev ett erkännande till mig tidigt i min karriär som jag har haft mycket glädje av. Att få vitsord från mina USA uppdrag gav enormt mycket cred när jag startade igång. Jag berättade om det för honom och han blev jättestolt. Det hela gick bra tycker jag. Körde bland annat "Pojken i trädet" för dom. Även här blev det tårar och efterföljande kramar när jag var färdig.

Innan vi skiljdes åt fick jag frågan om jag ville komma tillbaka och sådant är ju alltid jättekul. Vi får se när tillfälle bjuds. Det är ju inte bara i deras agenda det skall passa. Med det jag nu har i bagaget känns det som om det kan bli av redan i vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0