Power 30 mot nya höjder



Körde PT med Jörgen för första gången på en månad. Dessutom var det över en vecka sedan jag tränade. Det var bara så helt magiskt att på allvar få köra loss. Det blev ett helt OK pass. Jörgen var laddad som vanligt och jag kände mig förvånansvärt pigg.

Min nya kampanj Power 30 kunde ha fått en bättre start. Jag kunde inte ana att det kunde vara så tröttande att bränna 100 tals mil i bilen. Jag brukar ju åka tåg! Detta innebar att det har blivit ett par koffeinhaltiga läskedrycker och allt annat än vad man kan kalla perfekt kost. Jag kom helt oförberedd in i den här bilmiljön och jag föll som en fura. BRA! för då kan jag på allvar göra något åt det.

Det hela har resulterat i en "resekit" där jag kan ha med mig bra kost. Nötter, frukt etc. Jag misstänker nämligen att det kommer att bli fler sådana här resor. I onsdags när jag körde föreläsningar ville jag så gärna träna men jag hade missat träningskläder. Detta innebär att jag också kommer att ha med träningskläder i min resekit. Det skall aldrig falla på att jag har missat någonting fortsättningsvis. Nu blir det ändring på det här och ser fram emot en bättre fortsättning och avslutning på Power 30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0